smart strategy marketing a marketingová komunikace

Jak psát tiskovou zprávu

Public relations se dnes stává jednou z nejúčinnějších marketingových komunikací. Z nejvíce využívaných forem, jak informovat novináře a tím i naše zákazníky je tisková zpráva. Ta by měla být jedním z nejdůležitějších úkolů PR oddělení ve firmě. Než začneme zprávu psát, musíme si uvědomit komu je zpráva určena. To znamená - jaká cílová skupina má být zprávou zasažena. Jinak bude znít zpráva pro lokální média a jinak pro odborný časopis.

 

Jak tedy sestavit dobrou tiskovou zprávu?

 

1. Stěžejní zpráva musí být obsažena v titulku.

2. V prvním odstavci jasně zodpovězme zásadní fakta - KDO, KDY, KDE, JAK a PROČ.

3. Je nutné zaujmout novináře během 5 sekund.

4. Tisková zpráva není reklama. Nepřehánějte tedy a nepoužívejte superlativy.

5. Každá tisková zpráva musí obsahovat citaci důležité osoby.

6. Každá tisková zpráva musí obsahovat kontakt na osobu, která v případě zájmu podá vysvětlující informace

7. V záhlaví tiskové zprávy vždy představte Vaši firmu.

 

Přejeme mnoho úspěšně zveřejněných tiskových zpráv.

 

Bc. Radek Mačát

marketing consultant

 

Potřebujete napsat tiskovou zprávu?

Kontaktujte nás macat@smart-strategy.cz


worldcamgen 05.12.2020 08:26

To explore all the interesting places of Stavropol, will need one day. The main architectural monument is located in the Central part of the city. Is Fortress mountain, with the remnants of the ancient wall Webcam Stavropol online Webcams Stavropol online, Stavropol city, webcams Stavropol, watch Stavropol, video Stavropol, Stavropol cameras, Stavropol online

Jméno:
Text:
5 + 1 =